مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:352021-01-18اقتصادي

30 درصد مددجویان ایلامی واجد شرایط توانمندسازی هستند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: 30 درصد مددجویان کمیته امداد استان ایلام دارای استعدادهای شغلی و واجد شرایط توانمندشدن هستند.

- ایلام-مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: 30 درصد مددجویان کمیته امداد استان ایلام دارای استعدادهای شغلی و واجد شرایط توانمند شدن هستند.

قنبر موسی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه اشتغال و کارآفرینی این نهاد، بخشی از این مددجویان را در قالب کلان پروژه راهبری شغلی به سمت کار و تولید هدایت کرده ایم.

وی افزود: طرح راهبری شغلی از شیوه های نوین ای جاد اشتغال در کمیته امداد استان ایلام است که با بهره گیری از توان افرادی که دارای تخصص هستند انجام می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام بیان کرد: راهبران شغلی کمیته امداد افرادی هستند که به بازار کار و تولید دسترسی دارند و می توانند کارجویان را به سمت کار و تولید هدایت کنند.

موسی نژاد اظهار کرد: کمیته امداد استان ایلام امسال توانسته است از طریق طرح راهبری شغلی بیش از 2 هزار و 130 فرصت شغلی را برای مددجویان جویای شغل در استان ایجاد کند.

وی گفت: مددجویانی که از طریق طرح راهبری شغلی مورد حمایت قرار می گیرند در واقع از طریق یک زنجیره حمایتی شغلی شامل شناسایی، آموزش، نظارت و همچنین تولید و فروش محصولات مورد حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد مددجویان ایلامی واجد شرایط توانمندسازی هستند

30 درصد مددجویان ایلامی واجد شرایط توانمندسازی هستند