مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:302021-01-18بين الملل

افشاگری استاندار شبوه درباره پشت پرده اجاره بنادر جنوب یمن به مافیای نفتی


استاندار شبوه یمن از توطئه جدید ائتلاف سعودی - اماراتی در راستای تداوم قاچاق نفت و اسلحه از طریق بنادر استراتژیک جنوب یمن که با اجاره دادن بندر «قنا» به مافیای نفتی به مدت 30 سال کلید خورد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد الحسن الامیر استاندار انتخابی دولت نجات ملی یمن برای شبوه یمن مزدوران ائتلاف سعودی - اماراتی متجاوز به یمن را به تحویل بنادر استراتژیک واقع در دریای مکران به کشورهای اشغالگر و فریب ساکنان شبوه متهم کرد.

وی، جشن گرفتن مزدوران ائتلاف متجاوز به یمن برای افتتاح پروژه جعلی بندر قنا را به منزله تایید تسلیم بنادر این استان به کشورهای متجاوز به یمن دانست و گفت: بندر تاریخی قنا (بیرعلی)  در رضوم یکی از بنادر طبیعی استان شبوه است.

آنچه که کشورهای متجاوز به راه انداخته اند یک نمایش مسخره برای اجاره دادن این بندر از طریق مزدوری به نام محمد صالح بن عدیو (استاندار انتخابی دولت هادی) و بهره برداری آن برای مدت 30 سال است.

به نوشته پایگاه خبری 26 سپتامبر ، استاندار شبوه در ادامه توضیح داد: این بندر از سوی مزدوران حزب الاصلاح در استان طی سالهای گذشته مورد سوء استفاده قرار گرفته و به یک گذرگاه دریایی برای قاچاق مشتقات نفتی و اسلحه تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری استاندار شبوه درباره پشت پرده اجاره بنادر جنوب یمن به مافیای نفتی

افشاگری استاندار شبوه درباره پشت پرده اجاره بنادر جنوب یمن به مافیای نفتی