مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:252021-01-18پزشكي

غربالگری 104 هزار همدانی در طرح شهید سلیمانی


رییس بسیج جامعه پزشکی استان همدان گفت: حدود 607 تیم مراقبتی در استان همدان در قالب طرح شهید سلیمانی تشکیل شده است که موفق به غربالگری 103 هزار و 674 نفر در قالب 26 هزار و 538 خانوار شدند.

- ایسنا/همدان رییس بسیج جامعه پزشکی استان همدان گفت: حدود 607 تیم مراقبتی در استان همدان در قالب طرح شهید سلیمانی تشکیل شده است که موفق به غربالگری 103 هزار و 674 نفر در قالب 26 هزار و 538 خانوار شدند.

دکتر حمید بهرامی خو اظهار کرد: مدیریت و کنترل کووید 19 در طرح شهید سردار سلیمانی به شیوه محله و خانواده محور و مبتنی بر برنامه هر خانواده، یک پایگاه سلامت آغاز شد که محوریت آن با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نهادهای همکار بسیج، جمعیت هلال احمر و مجموعه های دولتی و غیردولتی است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح مدیریت و قطع زنجیره انتقال کرونا با بهره گیری از توان و مشارکت مردمی، هماهنگی بین بخشی، بهره گیری از نیروهای بسیج و داوطلب است بنابراین اتاق فکرها در مرکز استان، شهرستان و محله ها تشکیل شد.

بهرامی خو اضافه کرد: سه گروه شامل تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی در این طرح مشارکت دارند که تیم های مراقبتی متشکل از نیروهای خانه های بهداشت، جمعیت هلال احمر و بسیج، محله به محله با مراجعه حضوری به منزل یا با برقراری تماس تلفنی اقدام به بیماریابی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 104 هزار همدانی در طرح شهید سلیمانی

غربالگری 104 هزار همدانی در طرح شهید سلیمانی