مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:202021-01-18اقتصادي

نقش استخراج بیت کوین در خاموشی های اخیر


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با اشاره به اینکه استخراج رمز ارزها فشار زیادی به شبکه برق وارد می کند، گفت: برای تامین برق استان، - ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با اشاره به اینکه استخراج رمز ارزها فشار زیادی به شبکه برق وارد می کند، گفت: برای تامین برق استان، از 21 دی ماه استخراج با مجوز رمز ارز در استان متوقف شده است.

بهنام بیات در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه برخی شهروندان در خصوص قطع ناگهانی برق در برخی مناطق استان، اظهار کرد: این قطعی هابرنامه ریزی نشده بود به همین دلیل امکان ارائه جدول زمانبندی و اطلاع رسانی دقیق به شهروندان در این خصوص وجود نداشت.

وی ادامه داد: این قطعی ها ارتباط مستقیمی با تامین سوخت نیروگاه ها و میزان مصرف مشترکین داشت به همین در هفته اخیر در برخی روزها شاهد خاموشی های مقطعی بودیم.

وی توضیح داد: با کاهش میزان مصرف مشترکین و همچنین تامین سوخت نیروگاه ها طی چند روز گذشته هیچ گزارشی مبنی بر خاموشی در استان دریافت نکرده ایم.

بیات با اشاره به اینکه البته استخراج رمز ارزها هم فشار زیادی به شبکه برق وارد می کند، اضافه کرد: برای تامین برق استان، از 21 دی ماه استخراج با مجوز رمز ارز در استان متوقف شده چون رمز ارزها فشار مصرفی 20 هزار کیلووات به شبکه وارد می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش استخراج بیت کوین در خاموشی های اخیر

نقش استخراج بیت کوین در خاموشی های اخیر