مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:052021-01-18اقتصادي

نقش عایق الاستومری در جلوگیری افت انرژی


با توجه به بالا بودن هزینه های تولید انرژی در ساختمان هایی با کاربریِ مسکونی، تجاری وصنعتی و نیز تحمیل مبالغ گزاف جهت تعمیر و نگهداری این سیستم ها، - راه های نوین پیشگیری از اتلاف انرژی حرارتی در سیستم های تاسیساتی با توجه به بالا بودن هزینه های تولید انرژی در ساختمان هایی با کاربریِ مسکونی، تجاری وصنعتی و نیز تحمیل مبالغ گزاف جهت تعمیر و نگهداری این سیستم ها،استفاده از روش های نوین از جمله کاربرد عایق الاستومری برای جلوگیری از هدررفت و اسراف انرژی به موضوعی مهم و ضروری مبدل گشته است.

در گذشته نه چندان دور برای حفظ و جلوگیری از اتلاف انرژی در سیستم های تاسیساتی به طور سنتی از عایق هایی مثل پشم شیشه و پشم سنگ بطور گسترده استفاده می شد اما این نوع عایق ها با توجه به کیفیت و خاصیت ساختاری ،هم به لحاظ زیست محیطی و هم به لحاظ کیفیت به هیچ عنوان قابل مقایسه با محصولات جدید نیستند.

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و وجود ماشین آلات جدید این امکان میسر گشته که محصولات جدیدی با کاربرد عایق حرارتی و عایق صوتی از سوی کارخانجات معتبر به بازار ارایه گردد.

فوم عایق الاستومری با ساختار سلول بسته و متخلخل با دانسیته بالا که در برابر حرارت و حریق به خوبی مقاوم است محصول بسیار مناسبی جهت جلوگیری از افت و اتلاف حرارت و انرژی محسوب می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش عایق الاستومری در جلوگیری افت انرژی

نقش عایق الاستومری در جلوگیری افت انرژی