مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:552021-01-18سياسي

«برکت» ستاد اجرایی و ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد


این روزها بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام; با ساخت 964 واحد مسکونی در زنجان برای اقشار کم درآمد و محرومان در قالب طرح اقدام ملی مسکن، گام بزرگی در راستای حل مشکل سرپناه مردم برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فلسفه وجودی بنیاد برکت، کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق محروم و کم تر توسعه یافته کشور، در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

بنیاد برکت با مشارکت در راه اندازی و توسعه طرح های اقتصادی در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و .

، انجام طرح های عمرانی و زیربنایی، مدرسه سازی و ارائه خدمات سلامت، بیمه ای، مالی، حمایتی و عام المنفعه، به دنبال تأثیر کلی بر توسعه اقتصادی مناطق محروم کشور، افزایش فرصت های شغلی، توسعه کارآفرینی، فقرزدایی و جلوگیری از مهاجرت نیروهای محلی به شهرهای بزرگ است.

بنیاد برکت در افق سند 20 ساله جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از امکانات و توانمندی های بالقوه و بالفعل کارآفرینان و ظرفیت سازمان های غیردولتی و عام المنفعه، قصد دارد در توزیع مناسب درآمد و ایجاد فرصت های برابر، به دور از فقر و تبعیض و بهره مند از رشدی پرشتاب و مستمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برکت» ستاد اجرایی و ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد

«برکت» ستاد اجرایی و ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد