مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:452021-01-18بين الملل

بلومبرگ: لغو تحریم های نفتی ایران در اولویت های پایین دولت بایدن قرار دارد


شبکه بلومبرگ در گزارشی با اشاره به این که جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا قصد دارد به توافق هایی بین المللی از جمله توافق هسته ای ایران بازگردد، - شبکه بلومبرگ در گزارشی با اشاره به این که جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا قصد دارد به توافق هایی بین المللی از جمله توافق هسته ای ایران بازگردد، مطرح کرد که لغو تحریم های نفتی ایران در اولویت پایین تری برای او قرار دارد که حل و فصل مسائل پیرامون آن ممکن است به زودی اتفاق نیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه بلومبرگ، جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا قصدش برای بازگرداندن آمریکا به طرح های بین المللی از جمله معاهده آب و هوایی پاریس و توافق هسته ای را پنهان نکرده است.

وب سایت بایدن اعلام کرده است که او در اولین روز ریاست جمهوری اش به معاهده پاریس ملحق می شود اما اتخاذ رویکردی جدید نسبت به ایران که شامل لغو تحریم ها علیه صادرات نفتی ایران می شود، در لیست اولویت های پایین تر است و مدت بیشتری طول می کشد.

دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا هنگامی که مذاکرات توافق هسته ای در سال 2015 انجام می شد، با آن مخالف بودند که مانع از به تصویب رسیدن آن در سنای آمریکا شد.

این مخالفت هنوز هم پابرجاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ: لغو تحریم های نفتی ایران در اولویت های پایین دولت بایدن قرار دارد

بلومبرگ: لغو تحریم های نفتی ایران در اولویت های پایین دولت بایدن قرار دارد