مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:402021-01-18بين الملل

توطئه ترامپ و صهیونیست ها علیه ایران در لحظه آخر؟/ توضیحات یک کارشناس مسائل سیاسی


فریدون مجلسی کارشناس مسائل بین المللی می گوید: مشخص بود که اسراییلی ها می خواستند از روزهای باقی مانده ترامپ در کاخ سفید استفاده کنند و از حمایت او یک بار دیگر برای مساله ایران استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: چرا رییس جمهور آمریکا در اخرین روزهای باقی مانده از کارش هم دست از سر دشمنی با تهران برنداشت؟ ترامپ در یک ماه اخر مانده در کاخ سفید تلاش کرد تا مسیر بایدن برای بازگشت به برجام را دشوارتر کند.

به اعتقاد بسیاری از ناظران او تنها کسی نبود که تمایل داشت که رییس جمهور بعدی ایالات متحده نتواند موضوع ایران را به سادگی حل و فصل کند.

حمایت تلاویو و ریاض به عنوان دو عنصری که دل خوشی از ایران در خاورمیانه ندارند، این جسارت را در ترامپ تقویت کرد که موضوع فشارحداکثری به ایران را تا اخرین لحظه پیگیری کند.

با فریدون مجلسی دیپلمات پیشین و کارشناس مسائل بین المللی به گفتگو نشسته ایم: ترامپ در روزهای اخر مانده به ترک کاخ سفید سعی کرده تا اخرین ضربه ها را هم به ایران بزند.

بایدن تا چند روز دیگر قدرت را از او تحویل می گیرد و پرونده ایران از نخستین مواردی است که نیاز به پیگیری دارد.

چرا رییس جمهور ایالات متحده در شرایطی که دیگر باختش حتمی به نظر می رسید باز هم دست از ایجاد مشکل برای کشورمان برنداشت؟ ترامپ از روی استیصال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه ترامپ و صهیونیست ها علیه ایران در لحظه آخر؟/ توضیحات یک کارشناس مسائل سیاسی

توطئه ترامپ و صهیونیست ها علیه ایران در لحظه آخر؟/ توضیحات یک کارشناس مسائل سیاسی