مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:402021-01-18سياسي

اظهارات «پمپئو» علیه ایران برای برون رفت از وضعیت داخلی آمریکا است


یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایالات متحده در دریای فساد، ضعف مدیریت، بی سیاستی در رابطه با مسائل جهانی و مشکلات داخلی و خارجی غرق است و به دنبال راهی برای برون رفت از این وضعیت است.

- اظهارات پمپئو علیه ایران برای برون رفت از وضعیت داخلی آمریکا است ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایالات متحده در دریای فساد، ضعف مدیریت، بی سیاستی در رابطه با مسائل جهانی و مشکلات داخلی و خارجی غرق است و به دنبال راهی برای برون رفت از این وضعیت است.

احمد سالک در گفت وگو با ایسنا، با مضحک خواندن اظهارات مایک پمپئو- وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر حضور اعضای گروه تروریستی القاعده در ایران، اظهار کرد: انسانی که در یک رودخانه بزرگ در حال غرق شدن است اگر پر کاهی در آب ببیند تصور می کند که یک چوب بزرگ است و به آن چنگ می زند؛ این مَثَل وزیر امور خارجه آمریکا است.

امروز ایالات متحده در دریای فساد، ضعف مدیریت، بی سیاستی در رابطه با مسائل جهانی و مشکلات داخلی و خارجی غرق است و به دنبال راهی برای برون رفت از این وضعیت است.

وی با بیان اینکه آنها زدن تهمت های جدید به دیگر کشورها را راهی برای برون رفت از وضعیت نابسامان خود می دانند، افزود: آمریکا تصور می کند با طرح چنین موضوعاتی در داخل کشور راه نجاتی برای خود پیدا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات «پمپئو» علیه ایران برای برون رفت از وضعیت داخلی آمریکا است

اظهارات «پمپئو» علیه ایران برای برون رفت از وضعیت داخلی آمریکا است