مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:252021-01-18فرهنگي

9 برگزیده نخستین مسابقه قصه گویی «شب چله» تجلیل می شوند


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از برگزاری مراسم اختتامیه نخستین مسابقه قصه گویی «شب چله» با حضور برگزیدگان خبر داد و گفت: 9 برگزیده این مسابقه تجلیل می شوند.

- رشت- مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از برگزاری مراسم اختتامیه نخستین مسابقه قصه گویی شب چله با حضور برگزیدگان خبر داد و گفت: 9 برگزیده این مسابقه تجلیل می شوند.

پریسا کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقه قصه گویی شب چله، اظهار کرد: این مسابقه ویژه شب چله و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی، بهزیستی استان گیلان و گروه فرهنگی گیله قصه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه مادربزرگ ها و پدربزرگ ها و به مناسبت بلندتر شب سال و در دو بخش قصه گویی فارسی و محلی برگزار شده است، افزود: این مسابقه با محوریت خوانش قصه ها و مثل ها، نقل ها، داستان های کهن و بومی به صورت فارسی و محلی و در قالب فایل ویدئویی به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

کرمی ادامه داد: مسابقه از نیمه دوم آذر ماه امسال به مدت دو هفته در گیلان برگزار و با استقبال بسیاری از سوی دوستداران فرهنگ و ادب کشور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه علاقه مندان می توانستند آثار خود را از 12 تا 30 آذر به دبیرخانه مسابقه ارسال کردند، ادامه داد: در پایان مهلت ارسال 40 اثر به از سراسر کشور و حتی خارج از کشور به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 برگزیده نخستین مسابقه قصه گویی «شب چله» تجلیل می شوند

9 برگزیده نخستین مسابقه قصه گویی «شب چله» تجلیل می شوند