مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:102021-01-18سياسي

آرمان: عملکرد نامطلوب دولت اصلاح طلبان را در کُما فرو برده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آرمان می نویسد: عملکرد ضعیف و متناقض با شعار های پرطمطراق انتخاباتی آقای روحانی در دومین دوره ریاست جمهوری ایشان به عنوان کاندیدای معرفی شده از سوی جناح اصلاح طلب و حمایت طیف های مختلف این جناح به انحای گوناگون از ایشان، - یک روزنامه اصلاح طلب می گوید: اصلاح طلبان به خاطر کارنامه منفی دولت، در اغما و کمای انتخاباتی فرو رفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آرمان می نویسد: عملکرد ضعیف و متناقض با شعار های پرطمطراق انتخاباتی آقای روحانی در دومین دوره ریاست جمهوری ایشان به عنوان کاندیدای معرفی شده از سوی جناح اصلاح طلب و حمایت طیف های مختلف این جناح به انحای گوناگون از ایشان، سبب شد تا نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند 98، موفقیت قاطع اصولگرایان را در پی داشته باشد.

این طیف اکنون به قصد پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 1400، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و نمی ورزند و البته چنین انتظاری از ایشان دور از ذهن نیست و نخواهد بود.

اصولگرایان باید آسوده خاطر باشند که بدون مانع تراشی، عملکرد و نتایج حمایت اصلاح طلبان از آقای روحانی، همان نتایجی را برایشان رقم خواهد زد که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان: عملکرد نامطلوب دولت اصلاح طلبان را در کُما فرو برده است

آرمان: عملکرد نامطلوب دولت اصلاح طلبان را در کُما فرو برده است