مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:052021-01-18اجتماعي

اهداء بیش از 3600 جلد کتاب کمک آموزشی به دانش آموزان کم بضاعت در ایلام


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اهداء بیش از 3600 جلد کتاب کمک آموزشی به دانش آموزان کم بضاعت استان به ارزش 90 میلیون تومان خبر داد.

- عمران خودآموز در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این کمک به دانشن آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و متوسطه دوم در رشته های علوم تجربی و ریاضی به دانش آموزان کم بضاعت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این فعالیت با شناسایی دقیق، علمی و آگاهانه مخاطبان جامعه هدف، کتاب های کمک آموزشی گاج به طور رایگان توسط کتابسرا ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام شده است، تصریح کرد: توجه به مخاطبان مناطق محروم از آموزش و تهیه و توزیع و اهدا کتاب های آموزشی گاج که از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار این اداره کل قرار گرفته، از اهداف غایی و حمایتگرانه ما است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: شناسایی کودکان و نوجوانان مستعد که خانواده های آنان از تمکن و توانایی مالی مناسبی برخوردار نیستند و اغلب از امکانات کمک آموزشی در قالب های کتاب و نرم افزار محروم اند، ما را بر آن داشت تا با بهره گیری از پتانسیل خانه کتاب و ادبیات ایران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تلاش و همت و برنامه ریزی کتابسرا و نظارت همکاران ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء بیش از 3600 جلد کتاب کمک آموزشی به دانش آموزان کم بضاعت در ایلام

اهداء بیش از 3600 جلد کتاب کمک آموزشی به دانش آموزان کم بضاعت در ایلام