مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 04:502021-01-18ورزشي

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی تفحص از بانک های خصوصی در دستور کار پارلمان


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود لایحه دوفوریتی شوراهای حل اختلاف و تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانکهای خصوصی را مورد بررسی قرار می دهند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود لایحه دوفوریتی شوراهای حل اختلاف و تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانکهای خصوصی را مورد بررسی قرار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با حضور 195 نماینده و به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

لایحه دوفوریتی شوراهای حل اختلاف، طرح جهش تولید و تامین مسکن و طرح اصلاح مواد (1) و (7) قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن در دستورکار جلسه امروز مجلس قرار دارد.

نمایندگان در ادامه طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ورزش، لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (14) قانون صدور چک و طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی مصوب 13/ 6/ 1397 به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزش یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار می دهند.

لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی تفحص از بانک های خصوصی در دستور کار پارلمان

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی تفحص از بانک های خصوصی در دستور کار پارلمان