مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 01:302021-01-17بين الملل

روسای سازمان های اطاعات مصر و اردن با محمود عباس دیدار کردند


روسای سازمان های اطلاعات مصر و اردن روز یکشنبه با رییس تشکیلات خودگردان دیدار و درباره تازه ترین تحولات فلسطین گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه میزبان عباس کامل و احمد حسنی روسای سازمان های اطلاعات عمومی مصر و اردن بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فلسطینی (وفا)، رییس تشکیلات خودگردان  فلسطین، دو هیئت مصری و اردنی را در جریان تازه ترین تحولات مربوط به آرمان فلسطین و به خصوص مسئله آشتی ملی و صدور فرمان تعیین تاریخ برگزاری انتخابات سراسری در فلسطین قرار داد.

در این دیدار عباس از آنچه تلاش های بزرگ مصر به رهبری عبدالفتاح السیسی و اردن به رهبری عبدالله دوم شاه این کشور برای پیشبرد پرونده آشتی ملی فلسطین خواند، تقدیر کرد.

در این دیدار همچنین، روابط دوجانبه و راه های توسعه آن و هماهنگی دائمی و مسائل مربوط به پرونده سیاسی فلسطین مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوفا، مهمانان مصری و اردنی نیز از طرف رهبران کشورشان از صدور فرمان ریاستی مربوط به تعیین تاریخ برگزاری انتخابات استقبال و بر حمایت ثابت و همیشگی خود از آرمان فلسطینی تاکید کردند.

نبیل ابوردینه سخنگوی رسمی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین نیز روز یکشنبه تصمیم ساخت 780 واحد مسکونی جدید در خاک اشغالی فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای سازمان های اطاعات مصر و اردن با محمود عباس دیدار کردند

روسای سازمان های اطاعات مصر و اردن با محمود عباس دیدار کردند