مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 20:502021-01-17بين الملل

چشم های از حدقه بیرون زده!


حالا به این پیش بینی 32 سال قبل امام راحلمان - رضوان الله تعالی علیه - دقت کنید؛ «اینجانب به نظام های آمریکایی و اروپایی اخطار می ‏کنم که تا دیر نشده و در باتلاق مرگ فرو نرفته ‏اید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  ایران، از موشک های بالستیک جدید و پهپادهای بمب افکن بومی علیه اهداف فرضی در کویر مرکزی ایران استفاده شد و تاکید کرد که موشک های شلیک شده و پهپادها، تمامی اهداف فرضی را با دقت مورد اصابت قرار دادند .

آسوشیتدپرس نوشت، ایران به یک قدرت موشکی بزرگ و توانمند تبدیل شده است .

روزنامه انگلیسی سان با انتشار تصاویری از اهداف منهدم شده موشک ها و پهپادهای ایران در دریای عمان، نوشت: ایران از این موشک ها و پهپادهای پیشرفته برای مقابله با دشمنان غربی و منطقه ای خود استفاده خواهد کرد .

دویچه وله ضمن ابراز شگفتی از توان موشکی و پهپادی ایران، نوشت: سپاه با این موشک ها، برای تهاجم همه جهتی در کلیه سطوح ارتفاعی با پایگاه های دشمن فرضی و سلب امکان دفاع از پدافند دشمن، نفوذ به سپر موشکی یا جداسازی سر جنگی موشک ها از بدنه و ناکام گذاشتن سامانه های دفاعی به قدرت و توانی باور نکردنی ولی واقعی دست یافته است .

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به بررسی رزمایش نظامی ایران پرداخت و نوشت: موشک های دوربرد، هواپیما های بدون سرنشین و سایر تسلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم های از حدقه بیرون زده!

چشم های از حدقه بیرون زده!