مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 16:552021-01-17سياسي

اطاعت از ولی فقیه تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور است


دبیر جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب گفت: اطاعت پذیری از ولی فقیه تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مرتضی طلایی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای دارالسلام کاشان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت صدیقه طاهره (س) نمونه بارزی از یک انسان ولایت پذیر بودند که رفتارها و کردار ایشان باید به عنوان الگوی مردم و مسئولین باشد.

وی با بیان اینکه شاکله انقلاب اسلامی نیز در ولایت پذیری خلاصه شده است، ابراز داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام و دولت اسلامی تشکیل و پس از آن امت اسلامی تشکیل شد و امیدواریم به زودی شاهد تشکیل یک تمدن اسلامی در سرتاسر گیتی باشیم.

تشکیل یگان های زینبیون و فاطمیون نمادی از امت اسلامی بود دبیر جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب با اشاره به جنایت های کوردلان شجره خبیثه داعش تصریح کرد: خوشبختانه با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تشکیل یگان های زینبیون و فاطمیون که نمادی از امت اسلامی بودند طومار این نیروهای تروریستی پیچیده و به زباله دان تاریخ پیوستند.

وی با اشاره به رشادت ها و دلاوری های سردار شهید قاسم سلیمانی در دفاع از ارزش های اسلامی و دینی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در طول عمر شریف خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطاعت از ولی فقیه تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور است

اطاعت از ولی فقیه تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور است