مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 15:352021-01-17سياسي

اولین آشپزخانه دائمی نیکوکاری در اردبیل افتتاح شد


همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) به همت مرکز نیکوکاری مهرپرور اولین آشپزخانه دائمی در استان اردبیل افتتاح شد.

- اردبیل – همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) به همت مرکز نیکوکاری مهرپرور اولین آشپزخانه دائمی در استان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا خیرین بیش از پیش به کمک نیازمندان آمدند، افزود: مرکز نیکوکاری مهرپرور در کنار فعالیت های اجتماعی با این اقدام نوعی فرهنگ سازی نیز انجام دادند تا به دستورات ائمه معصومین (ع) که معتقد بودند نباید در همسایگی مؤمنین کسی گرسنه بماند عمل شود.

دشتی با قدردانی از مدیرعامل این مجموعه از حمایت های همه جانبه از آشپزخانه نیکوکاری خبر داد و گفت: کمیته امداد به روش های هم افزایی و مشارکتی در مناسبت ها و برنامه های خاص از ظرفیت این مجموعه استفاده خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با دعوت از خیرین برای حمایت از این مجموعه که با نظارت دقیق کمیته امداد و سایر ارگان ها فعالیت می کنند، اظهار کرد: ادارات، نهادها، ارگان ها و کارخانجات می توانند غذای گرم مورد نیاز خود را با نرخ مناسب از این آشپزخانه تهیه کنند تا از محل درآمد فروش آزاد بتوان به سایر نیازمندان غذای رایگان توزیع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین آشپزخانه دائمی نیکوکاری در اردبیل افتتاح شد

اولین آشپزخانه دائمی نیکوکاری در اردبیل افتتاح شد