مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 15:052021-01-17سياسي

دفاع از حریم ولایت درس بزرگ مکتب فاطمی برای بانوان است


کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل الگوگیری از حضرت زهرا (س) را عامل موثر در کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: دفاع از حریم ولایت درس بزرگ مکتب فاطمی برای بانوان است.

- اردبیل - کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل الگوگیری از حضرت زهرا (س) را عامل موثر در کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: دفاع از حریم ولایت درس بزرگ مکتب فاطمی برای بانوان است.

سارا حقی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تسلیت سالروز شهادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: این بانوی بزرگوار در طول زندگی کوتاه خود از شأن، منزلت و فضیلتی والا برخوردار بود و در مسیر دفاع از ولایت حرکت کرد.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم سوره کوثر در شأن حضرت زهرا (س) نازل شده است، افزود: این نشان می دهد که حضرت فاطمه (س) دارای شخصیت و جایگاه والایی است لذا زنان و دختران جوامع امروزی باید از شخصیت بی نظیر آن حضرت درس گرفته و با حفظ حجاب و عفاف در جامعه حضور یابند.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: حجاب و عفاف حضرت فاطمه (س) نه تنها از موقعیت اجتماعی و حضور ایشان در عرصه های سیاسی نکاسته، بلکه ایشان با جدیت تمام به رسالت خویش ادامه داد و از دایره قوانین اسلامی خارج نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از حریم ولایت درس بزرگ مکتب فاطمی برای بانوان است

دفاع از حریم ولایت درس بزرگ مکتب فاطمی برای بانوان است