مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 14:252021-01-17سياسي

حواشی یک توبیخ/ واکنش آقای استاندار به غیبت اعضای شورای آموزش و پرورش


مدیران خوش فکر و آینده نگر باور دارند که خوب شدن حال آموزش و پرورش به معنی خوب شدن حال حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی در جوامع ملی و محلی است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: علی زینی وند استاندار کرمان 27 دی در شورای آموزش و پرورش این استان در تذکر و اخطار به مدیران غایب  بدون عذر موجه در جلسات، گفت: مدیری که بدون عذر موجه در جلسات مهم استان حضور پیدا نکند، هیچ جلسه دیگری از استانداری را هم حق شرکت ندارد .

زینی وند افزود: بخشی از مشکلات به دلیل بی عرضگی ما مدیران است، مدیری که برای جلسه مهم شورای آموزش و پرورش وقت نگذارد، جلسات دیگر او هم به درد مدیریت  نمی خورد؛ چندین مرتبه برای حضور شخص مدیران در جلسات تذکر دادیم اما گوش شنوایی وجود ندارد.

بدون رودربایستی با این مدیران برخورد می کنیم .

رسول پاپایی مدیر امور شوراهای آموزش و پرورش در این خصوص در یادداشتی نوشت: سال های متوالی است بیان اهمیت آموزش و پرورش و شرح جایگاه و ذکر نقش آن در توسعه پایدار به بخش ثابتی در سخنان مسؤولان در نشست ها و سخنرانی ها تبدیل شده و آنچه کمتر دیده شده اهتمام عملی و توجه واقعی مدیران اجرایی دستگاه ها و قرار دادن مسائل آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در کانون توجه خود بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی یک توبیخ/ واکنش آقای استاندار به غیبت اعضای شورای آموزش و پرورش

حواشی یک توبیخ/ واکنش آقای استاندار به غیبت اعضای شورای آموزش و پرورش