مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 14:202021-01-17سياسي

شرط و شروط جبهه پایداری برای وحدت با اصولگرایان


ما دنبال ایجاد شرایطی هستیم که در انتخابات آینده، جریان انقلابی نقش تعیین کننده ای داشته باشد تا نتیجه انتخابات به نفع مردم و نظام و انقلاب اسلامی رقم بخورد به نحوی که گفتمان عدالت در رفتار و کردار مسئولینِ اجرایی ظهور پیدا کند.

- سخنگوی جبهه پایداری گفت: در زمینه الگوی عملیاتی وحدت با دیگر گروه های اصولگرا در چهار مرحله جلو خواهیم رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، مجید متقی فر، سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار کرد: جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 از کسی حمایت خواهد کرد که بالاترین نمره را ضمن رای آوری، در احراز اصلح بودن مطابق شاخص های انقلابی داشته باشد و اعضای کابینه اش جزو توانمندترین ها برای حل مشکلات مردم بوده و همچنین دارای پیشینه ای درخشان در عملکرد باشند.

او ادامه داد: ما دنبال ایجاد شرایطی هستیم که در انتخابات آینده، جریان انقلابی نقش تعیین کننده ای داشته باشد تا نتیجه انتخابات به نفع مردم و نظام و انقلاب اسلامی رقم بخورد به نحوی که گفتمان عدالت در رفتار و کردار مسئولینِ اجرایی ظهور پیدا کند.

متقی فر گفت: جبهه پایداری علاوه بر پیگیری رویکرد گفتمان انقلابی و عدالت محوری و ارائه راه کارهای برنامه ای برای حل مشکلات مردم با ارائه شاخص های انتخاب اصلح برای انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط و شروط جبهه پایداری برای وحدت با اصولگرایان

شرط و شروط جبهه پایداری برای وحدت با اصولگرایان