مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 13:102021-01-17سياسي

بصیرت و دفاع از ولایت از ویژگی های برجسته حضرت زهرا(س) است


نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: بصیرت و دفاع از ولایت در سخت ترین شرایط از ویژگی های برجسته حضرت زهرا(س) است.

- کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: بصیرت و دفاع از ولایت در سخت ترین شرایط از ویژگی های برجسته حضرت زهرا(س) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان ظهر امروز در مراسم اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی، اظهار کرد: اهمیت و جایگاه این مراسم نزد خداوند متعال بسیار بالا است و آن چیزی که همه ما امروز به خاطر آن در اینجا جمع شده ایم محبت به حضرت زهرا سلام الله علیها است.

وی با اشاره به سخن پیامبر خطاب به سلمان فارسی، افزود: محبت حضرت زهرا (س) در 100 زمان به کار می آید و یکی از آنها هنگام مرگ و شب اول قبر است و دیگری موقع سنجش اعمال و عبور از پل صراط است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) تصریح کرد: محبت به حضرت زهرا (س) و اولاد ایشان در قیامت سبب هم نشینی با پیامبر خواهد شد و خداوند قسم یاد کرده تا روز قیامت تسبیح ملائکه را برای دوست داران این بانو و فرزندان بزرگوارش قرار دهد.

جلیلیان با بیان مقام حضرت زهرا (س) بیان کرد: در قرآن کریم 34 ویژگی برای حضرت مریم ذکر شده و افتخار این بانو آن است که مادر یک معصوم است در حالی که حضرت زهرا سلام الله علیها مادر 11 معصوم هستند و بلکه حضرت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت و دفاع از ولایت از ویژگی های برجسته حضرت زهرا(س) است

بصیرت و دفاع از ولایت از ویژگی های برجسته حضرت زهرا(س) است