مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 12:452021-01-17سياسي

طرح توانمند سازی محله امامزاده یحیی(ع) آغاز شد/کمک به محرومین


طرح توانمند سازی محلی در محله امامزاده یحیی(ع) در منطقه 12 تهران با هدف کمک به اشتغال جوانان، رفع معضل مسکن خانواده های نیازمند و کمک به محرومین آغاز شد.

- طرح توانمند سازی محلی در محله امامزاده یحیی(ع) در منطقه 12 تهران با هدف کمک به اشتغال جوانان، رفع معضل مسکن خانواده های نیازمند و کمک به محرومین آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طرح توانمندسازی محلی در محله امام زاده یحیی (ع) در منطقه 12 تهران با حضور سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد، حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه تهران، علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران، شهردار منطقه 12 و چندین نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

رییس کمیته امداد در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توانمندسازی نیازمندان با ایجاد درآمد باثبات همراه با تکریم آنان اشاره کرد و گفت: برای توانمندسازی خانواده های نیازمند سه رکن ایجاد اشتغال، تأمین مسکن و فرهنگ سازی در اولویت است.

وی از طرح محله هرندی به عنوان یک تجربه موفق در استفاده از مشارکت مردم برای توانمندسازی محلی یاد کرد و افزود: در کنار وظایفی که برعهده حاکمیت، دولت، مجلس و دیگر دستگاه ها قرار دارد، باید از توان مردم برای حل مشکلات استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توانمند سازی محله امامزاده یحیی(ع) آغاز شد/کمک به محرومین

طرح توانمند سازی محله امامزاده یحیی(ع) آغاز شد/کمک به محرومین