مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 11:052021-01-17بين الملل

اظهارنظر گانتس درباره قرار گرفتن رژیم صهیونیستی تحت پوشش سنتکام


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره الحاق اراضی اشغالی به فرماندهی مرکزی ایالات متحده اظهاراتی را مطرح کرد.

- اظهارنظر گانتس درباره قرار گرفتن رژیم صهیونیستی تحت پوشش "سنتکام" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره الحاق اراضی اشغالی به فرماندهی مرکزی ایالات متحده اظهاراتی را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری معا، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عصر روز شنبه در توییتی درباره تصمیم واشنگتن مبنی بر الحاق رژیم صهیونیستی به فرماندهی مرکزی ایالات متحده نوشت: پس از چندین هفته گفت وگو با مارک اسپر، وزیر دفاع پیشین آمریکا، مارک میلی، رییس ستاد مشترک، ارتش آمریکا اسراییل را به فرماندهی مرکزی خود در امور خاورمیانه ملحق کرد.

گانتس معتقد است که این تصمیم همکاری میان ارتش رژیم صهیونیستی و ارتش آمریکا را در مواجهه با چالش های منطقه ای افزایش می دهد.

فرماندهی مرکزی ایالات متحده در سال 1983 تاسیس شد و بر اقدامات نظامی آمریکا، از جمله در افغانستان، سوریه، یمن و عراق نظارت می کند.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت روز جمعه خبر داد که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تصمیم گرفت اسراییل را از حیطه عملیات فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا خارج کرده و آن را به همراه سایر کشورهای عربی در خاورمیانه به فرماندهی مرکزی (Centcom) ضمیمه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر گانتس درباره قرار گرفتن رژیم صهیونیستی تحت پوشش سنتکام

اظهارنظر گانتس درباره قرار گرفتن رژیم صهیونیستی تحت پوشش سنتکام