مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 10:502021-01-17سياسي

توزیع 2500 پرس غذای گرم در بین نیازمندان سیستان و بلوچستان


همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) دومین رزمایش کمک های مؤمنانه با رویکرد کمک به معیشت خانواده های کم برخوردار با پخت توزیع 2500 پرس غذای گرم در سیستان و بلوچستان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) دومین رزمایش کمک های مؤمنانه با رویکرد کمک به معیشت خانواده های کم برخوردار با پخت توزیع 2500 پرس غذای گرم به همت خیریه حضرت زهرا(س)، کارکنان بانک سپه مدیریت شعب منطقه سیستان و بلوچستان و حوزه صاحب الزمان (عج) سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان انجام شد.

در ابتدای این رزمایش هادی پهلوان معاونت عملیاتی مدیریت شعب بانک هدف از این برنامه ها را کمک به معیشت خانواده های کم برخوردار عنوان کرد وافزود: تلاش داریم  درحوزه معیشت خدمات بهتری را به اقشار کم درآمد ارائه دهیم.

در ادامه سرهنگ علی بیک نژاد رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان نیز اظهار کرد: رویکرد بسیج، فرهنگی و جهادی است و کارکنان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج) بانک سپه استان همیشه در عرصه های مختلف خدمت رسانی و حضور جهادی در حمایت از افراد آسیب پذیر با برگزاری چنین رزمایش هایی پیشتاز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2500 پرس غذای گرم در بین نیازمندان سیستان و بلوچستان

توزیع 2500 پرس غذای گرم در بین نیازمندان سیستان و بلوچستان