مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 10:452021-01-17سياسي

پیکر مطهر شهید جعفر نوروزی در اراک تشییع شد+ فیلم


پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده شهید جعفر نوروزی با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسؤولان در اراک تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه اراک امروز در سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر شهید والامقام جعفر نوروزی را با شکوهی خاص تشییع کردند.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید نوروزی با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور پرشور مردم اراک برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن سوگواری و عزاداری شهادت یگانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) با آرمان های این شهید والامقام پیمانی دوباره بستند.

در این مراسم که در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد، مردم شهید پرور اراک با سر دادن شعارهای یا زهرا(س) ، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست ، این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست پیکر پاک این شهید سرافراز را بدرقه کردند.

پیکر شهید جعفر نوروزی از شهدای تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس اراک پس از گذشت 30 سال از شهادتش در منطقه عملیاتی خانقین کشورعراق کشف شد.

شهید والامقام جعفر نوروزی متولد 4خرداد1347 در عملیات کربلای دو دچار مجروحیت شد، در کربلای 5 با اصابت ترکش خمپاره از ناحیه مچ پای راست دچار جراحت شدید شد که پس از سه دوره جراحی در بیمارستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر شهید جعفر نوروزی در اراک تشییع شد+ فیلم

پیکر مطهر شهید جعفر نوروزی در اراک تشییع شد+ فیلم