مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 10:302021-01-17اجتماعي

سد بفراجرد و تصفیه خانه آب شرب خلخال به زودی به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: طرح های سد بفراجرد، خط لوله آبرسانی از سد بفراجرد و تصفیه خانه آب شرب خلخال به زودی تکمیل و بهره برداری می رسند.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: طرح های سد بفراجرد، خط لوله آبرسانی از سد بفراجرد و تصفیه خانه آب شرب خلخال به زودی تکمیل و بهره برداری می رسند.

عباس جنگی مرنی 28 دی ماه در بازدید از خط لوله آبرسانی از سد بفراجرد و تصفیه خانه آب شرب خلخال گفت: طرح های سد بفراجرد، خط لوله آبرسانی از سد بفراجرد و تصفیه خانه آب شرب خلخال به زودی تکمیل و بهره برداری می رسند.

وی افزود: با وجود برودت هوا در ماه های اخیر در منطقه و برف و سرما، همکاران شرکت آب منطقه ای اردبیل و کارشناسان و مدیران اجرایی در این طرح ها تلاش می کنند تا این سه طرح در شهرستان خلخال در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسند و مردم عزیز منطقه از آنها استفاده نمایند.

جنگی مرنی تصریح کرد: با توجه به اینکه شروع بهره برداری آزمایشی از تصفیه خانه آب شرب خلخال برای روزهای آینده برنامه ریزی شده است و کلیه تجهیزات فنی در داخل تصفیه خانه نیز در ماه های اخیر نصب شده اند؛ لذا بایستی در راه اندازی آنها و اتمام کارهای باقیمانده تسریع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد بفراجرد و تصفیه خانه آب شرب خلخال به زودی به بهره برداری می رسد

سد بفراجرد و تصفیه خانه آب شرب خلخال به زودی به بهره برداری می رسد