مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 10:102021-01-17فرهنگي

خلأ نظری در زیرساخت های معرفتی سواد رسانه ای با وجود 5 سال دستاورد موفق


در بیانیه دومین رویداد تجربه نگاری فعالان سواد رسانه ای با اشاره به وجود خلأ نظری در زیرساخت های معرفتی سواد رسانه ای و اطلاعاتی، از فعالان این عرصه دعوت شده تا در 14 حوزه طرح های خود را ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا، دومین رویداد تجربه نگاری فعالان سواد رسانه ای و اطلاعاتی کشور، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و با همکاری خانه مطبوعات استان البرز در مرکز این استان برگزار و همچنین پس از اتمام، از سوی برگزارکنندگان این رویداد، بیانیه ای صادر و ضمن بیان دستاوردهای آن اعلام شد.

در این نشست مجازی، فعالان سواد رسانه ای از استان های مختلف، تجربیات و ایده های خود در عرصه های گوناگون فعالیت در زمینه سوادرسانه ای و اطلاعاتی را ارائه کردند.

همچنین در این رویداد، تعدادی از اعضای هیئت علمی و استادان برجسته ارتباطات و رسانه کشور، ضمن ارزیابی ارائه­ های انجام شده در دو حوزه تجربیات و ایده ها، به گفت وگو و تبادل نظر درباره آنها پرداخته و نقاط قوت و ضعف آنها را بررسی کردند.

پیشتر و در پی فراخوان منتشر شده از سوی دبیرخانه رویداد، بیشتر از 50 فعال سواد رسانه­ ای کشور برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلأ نظری در زیرساخت های معرفتی سواد رسانه ای با وجود 5 سال دستاورد موفق

خلأ نظری در زیرساخت های معرفتی سواد رسانه ای با وجود 5 سال دستاورد موفق