مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 09:452021-01-17حوادث

نجات معجزه آسای چهار فرد گرفتار در ارتفاعات قلات


چهار فردی که در وضعیت خطرناکی در ارتفاعات کوه شب شتری در تاریکی شب در منطقه قلات گرفتار شده بودند با تلاش گروه امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی شیراز نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در پی اطلاع رسانی به سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن چهار فرد در ارتفاعات کوه شب شتری در منطقه قلات، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان مستقر در ایستگاه 22 آتش نشانی را ساعت 20:40 دقیقه  دیشب راهی محل حادثه کرد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین حادثه، تیم کوهستان اعزامی، بلافاصله عازم ارتفاعات کوه شب شتری شده و با تلاش فراوان و با استفاده از تجهیزات مخصوص پس از طی چندین ساعت پیاده روی مداوم در مسیرهای صعب العبور، سرانجام خود را به محل حادثه رساندند.

در ادامه گزارش تیم اعزامی آمده است: هنگامی که به محل مورد نظر رسیدیم مشاهده شد چهار شخص ناآشنا به منطقه و خطرات احتمالی کوهستان بدون همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز کوهنوردی، که دچار ترس و نگرانی شدید نیز بودند، در ارتفاعات در هنگام بازگشت گرفتار شده و مسیر را گم کرده و همچنین قادر به ادامه مسیر نبودند.

  به رغم تمام مشکلات و سختی های مسیر و همچنین تاریکی شب، که سختی عملیات امداد و نجات را دو چندان کرده بود، هر چهار کوهنورد، بعد از شش ساعت تلاش بی وقفه، سرانجام  از این حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات معجزه آسای چهار فرد گرفتار در ارتفاعات قلات

نجات معجزه آسای چهار فرد گرفتار در ارتفاعات قلات