مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 09:202021-01-17سياسي

تجلی فرهنگ فاطمی در عزاداری بانوان خراسانی


مشاور دانشگاه تربیت مدرس علوم قرآنی مشهد با بیان اینکه پاسداشت فرهنگ فاطمی توسط بانوان خراسانی، جامعه را پویا نگه می دارد گفت: فرهنگ فاطمی در عزاداری بانوان خراسانی متجلی شده است.

- عبدالله ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حضرت زهرا (س) رکن اصلی منظومه ولایت و امامت هستند و تمام ائمه اطهار و امامان معصوم علیهم السلام بر دور خورشید تابناک عصمت و طهارت یعنی فاطمه زهرا سلام الله علیها می چرخند و شیعه به درستی در یافته است که کلید اصلی رسیدن به اهل بیت احترام و پاسداشت مقام بانویی است اظهار می کند: که پیامبر (ص) به زیبایی فاطمه (س) را ام ابیها می نامد.

وی می افزاید: حضرت علی (ع) نیز حضرت فاطمه (س) را آرام بخش جان و دلش می داند و امامان معصوم نیز وی را الگوی راستین خود می دانند و امام عصر (عج) حضرت زهرا (س) را بهترین الگو و سرمشق خود معرفی می کنند.

کارشناسی مذهبی سازمان تبلیغات خراسان رضوی با بیان اینکه امروزه شور و تجلی عزاداری ها فاطمیه در راستای این شناخت است ادامه می دهد: علما و فضلای و مراجع بزرگوار جلسات گوناگونی بر پا می کنند بویژه مقام معظم رهبری هرساله عزای فاطمیه را برپا می کند و به این مسئله توجه ویژه ای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی فرهنگ فاطمی در عزاداری بانوان خراسانی

تجلی فرهنگ فاطمی در عزاداری بانوان خراسانی