مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 08:502021-01-17سياسي

سردار جلالی: بدون اتکا به توان دفاعی فضایی برای گفت وگوی عادلانه وجود ندارد


سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور نوشت: دولت ترامپ ثابت کرد که دنیای امروز و فردا صرفا دنیای گفتمانها نیست و اساسا بدون اتکای به توان دفاعی فضایی برای گفت وگوی عادلانه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دولت ترامپ ثابت کرد که دنیای امروز و فردا صرفا دنیای گفتمان ها نیست و اساسا بدون اتکای به توان دفاعی فضایی برای گفت وگوی عادلانه وجود ندارد.

سردار غلامرضا جلالی در یادداشتی نوشت: تجربه حضور ترامپ در مسند ریاست جمهوری آمریکا هرچه نداشت این تجربه را برای طیف غرب دوست در ایران داشت که در دنیایی که هر لحظه می تواند تیغ در کف زنگی مست باشد به چه میزان توان دفاعی حیاتی و ناموسی است.

دولت ترامپ ثابت کرد که دنیای امروز و فردا صرفا دنیای گفتمانها نیست و اساسا بدون اتکای به توان دفاعی فضایی برای گفت وگوی عادلانه وجود ندارد.

موضوع تسلیحات و خرید جنگ افزارها از جمله حوزه هایی بوده است که در طی 4 دهه گذشته بیشترین تحریمها و سخت گیری ها نسبت به آن صورت گرفته است.

اما امروز و در رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی دیدیم که اتکای به درون در دل آتش تحریم، باغی از درختان اقتدار را به ثمر نشانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: بدون اتکا به توان دفاعی فضایی برای گفت وگوی عادلانه وجود ندارد

سردار جلالی: بدون اتکا به توان دفاعی فضایی برای گفت وگوی عادلانه وجود ندارد