مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:452021-01-17اجتماعي

برگزاری ویژه برنامه «جان نبی» در پایتخت


معاون شهردار تهران از برگزاری ویژه برنامه های ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با عنوان «جان نبی» در سطح پایتخت خبر داد.

- محمدرضا جوادی یگانه، معاون شهردار تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره برگزاری ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اظهارداشت: این برنامه ها با عنوان جان نبی از 22 دی در پایتخت آغاز شده و شامل طرح ها و پویش های متعددی است که توسط ادارات کل، سازمان ها، مراکز و مناطق22گانه با هماهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار می شوند.

  وی افزود: ویژه برنامه های اداره کل فرهنگی و مناطق 22گانه شامل برنامه های متعدد از جمله پویش فرزندان گمنام مادر که در تمامی قبور شهدای گمنام شهر تهران همزمان با این ایام برگزار می شود.

معاون شهردار تهران گفت: در این پویش، برپایی نمایشگاه فرهنگی، توزیع لوح فشرده مدیحه سرایی ویژه ایام فاطمیه و وفات حضرت ام البنین(س)، فضاسازی و اهتمام ویژه به آراستگی قبور شهدای گمنام، برگزاری مراسم شعرخوانی آیینی ، برگزاری مراسم چارپایه خوانی و تعزیه خوانی بر مزار شهدای گمنام و همچنین تکریم مادران و همسران شهدا، ایثارگران در شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

وی گفت: به مناسبت پاسداشت ایام فاطمیه40 طرح مناسبتی در متراژ 15هزار متر مربع ویژه این ایام در 874 نقطه از پایتخت با هدف فضاسازی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه «جان نبی» در پایتخت

برگزاری ویژه برنامه «جان نبی» در پایتخت