مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:402021-01-17اقتصادي

طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب فارس ادامه دارد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای فارس گفت: طرح احیا و تعادل بخشی منابع آبی در استان فارس، شامل 15 پروژه است و همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/فارس معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای فارس گفت: طرح احیا و تعادل بخشی منابع آبی در استان فارس، شامل 15 پروژه است و همچنان ادامه دارد.

کرامت الله کریمی مزیدی، سیاست های شرکت آب متطقه ای فارس به عنوان متولی حفاظت منابع آب استان در راستای سازگاری با کم آبی را موثر دانست و افزود: فارس از دیر باز همواره به عنوان یکی از قطب های کشاورزی کشور بوده و در نتیجه معیشت اکثریت مردم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با کشاورزی گره خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت آب منطقه ای فارس، کریمی مزیدی افزود: افزایش جمعیت و پیشرفت تکنولوژی از یک طرف و خشکسالی های سال های اخیر از دیگر سو، امنیت آبی استان فارس را با مخاطراتی جدی مواجه کرده است.

او گفت: برای سازگار کردن استان با کم آبی، در شرایطی که فارس همواره مبتلا به دوره های متوالی خشکسالی بوده است، به گونه ای عمل کرده ایم که به لطف بارش نعمت های خداوندی، از 37 میلیارد مترمکعب حجم بارش سالیانه در شرایط نرمال، 11.

5 میلیارد متر مکعب آن صرف منابع آبی تجدیدپذیر شده و حدود 6 میلیارد مترمکعب آب قابل برنامه ریزی و در دسترس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب فارس ادامه دارد

طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب فارس ادامه دارد