مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:352021-01-17پزشكي

خشم استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تهدید به عزل مدیران!/خطر کاملا جدی است+فیلم


استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در نشست های قبل ستاد استانی کرونا با آرامش بیشتری به جمع بندی موضوعات می پرداخت اما در آخرین نشست ستاد کرونا معلوم شد که استاندار از عملکرد برخی مدیران ناراضی است - آن گونه که معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در گزارش خود و در آخرین نشست ستاد استانی کرونا آورده درصد رعایت ها به میزان محسوسی پایین آمده که نشان از سهل انگاری برخی دستگاه ها و همچنین عادی انگاری مردم داشته و همه فکر می کنند کرونا در سراشیبی قرار گرفته و دیگر مانند گذشته خطری جان آن ها را تهدید نمی کند.

در گزارش فرماندار شهرستان بویراحمد از برخی دستگاه ها به خاطر سهل انگاری ها انتقاد شد طبق آن چه که شاهرخ کناری در نشست ستاد کرونا بیان کرد کاروان های سیاحتی و زیارتی و برخی اماکن ورزشی خطرساز شده که باید مسئولان دستگاه های مرتبط خطر را جدی تلقی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در نشست های قبل ستاد استانی کرونا با آرامش بیشتری به جمع بندی موضوعات می پرداخت اما در آخرین نشست ستاد کرونا معلوم شد که استاندار از عملکرد برخی مدیران در مقابله و پیشگیری از کرونا به شدت ناراضی است.

در گزارش آخر نیروی انتظامی استان به افزایش قابل محسوس ترددها نیز اشاره شد که کاهش تردد در جاده های استان از 50 درصد روزهای اولیه اجرای طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تهدید به عزل مدیران!/خطر کاملا جدی است+فیلم

خشم استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تهدید به عزل مدیران!/خطر کاملا جدی است+فیلم