مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:052021-01-17سياسي

آزادی 5 زندانی با کمک یک ایرانی مقیم امریکا


رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی گفت: مساعدت 470 میلیون ریالی هموطن نیکوکار مقیم آمریکا منجر به آزادی پنج زندانی جرایم غیرعمد در این استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جواد غفاریان طوسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بانوی نیکوکار که تمایلی به افشای نامش ندارد پیش از این نیز با اهدای ده ها میلیون ریال در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت داشته است.

وی ادامه داد: این بانوی نیک اندیش این بار نماینده ای به ستاد دیه استان خراسان رضوی فرستاد و با بررسی پرونده های زندانیان جرایم غیرعمد، چهار مددجوی نیازمند را از زندان مشهد و یک نفر را از زندان تربت حیدریه آزاد کرد.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی گفت: با شیوع ویروس کرونا جشن های گلریزان امسال به شکلی متفاوت در بستر فضای مجازی و در سالگرد ولادت ائمه اطهار(ع) یا جشن های ملی و مذهبی برگزار می شود و در این راستا نیکوکاران می توانند با مراجعه به ستاد دیه یا از طریق درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی به آدرس http://www.

khorasanipro.

ir برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 5 زندانی با کمک یک ایرانی مقیم امریکا

آزادی 5 زندانی با کمک یک ایرانی مقیم امریکا