مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:552021-01-17حوادث

کشف جسد مشابه مشخصات «معین شریفی»/ انتقال جسد به پزشکی قانونی


دقایقی پیش جسد مشابه با مشخصات معین شریفی کشف و از زیر خاک بیرون کشیده شد و برای تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، روز گذشته اعضای یک خانواده در جنگل های کردکوی گوشی تلفن همراه و کفشی را پیدا کردند که به نظر می رسید مربوط به معین شریفی فرد مفقود شده در جنگل های کردکوی است که شهریور ماه امسال مفقود شد و تا به امروز سرنخی از وی بدست نیامد.

از صبح امروز با هماهنگی های قضایی و انتظامی جست وجوی دوباره برای یافتن این فرد آغاز شد که جسد در همان محل کشف گوشی تلفن همراه از زیر خاک به بیرون کشیده شد.

رییس کل دادگستری گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص جزییات این پرونده اظهار کرد: این جوان پس از پیاده روی در جنگل کردکوی مفقود شد و ماه ها جستجو برای یافتن او در جنگل های کردکوی بی نتیجه ماند و سرنخ ها هم کارآگاهان را به نتیجه ای نرساند.

هادی هاشیان افزود: دیروز  خانواده ای که به جنگل کردکوی رفته بودند کفش و موبایل پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که بررسی این وسایل نشان داد مربوط به معین شریفی جوان گمشده کردکویی است .

وی گفت: دادستان کردکوی پس از اطلاع از یافتن از اشیاء دستور جست وجوی دوباره محل را صادر کرد و پس از جستجوی دوباره منطقه و کندوکاو زمین، جنازه از زمین بیرون کشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جسد مشابه مشخصات «معین شریفی»/ انتقال جسد به پزشکی قانونی

کشف جسد مشابه مشخصات «معین شریفی»/ انتقال جسد به پزشکی قانونی