مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:052021-01-17سياسي

لزوم هم افزایی شبکه قرآن و دفتر تبلیغات حوزه در تولید آثار دینی


مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در دیدار با رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر لزوم هم افزایی مشترک دو نهاد در تولید آثار دینی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در راستای تقویت همکاری های مشترک، جلسه ای میان مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در شهر مقدس قم برگزار شد.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در این دیدار به ذکر پیشنهاداتی در باب همکاری مشترک با دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و گفت: رسانه از نظر مأموریت و اهداف، اشتراکات فراوانی با دفتر تبلیغات دارد.

جواد شیخ اکبری به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست اندر کاران دفتر تبلیغات در حوزه غنا بخشیدن به تبلیغات محتوای دینی اشاره کرد و افزود: موضع حاکم بر صدا و سیما موضع دینی و انقلابی است؛ لذا پیشنهاد می کنیم درراستای تقویت روحیه جهادی و انقلابی در جامعه و معرفی مبلغین گمنام جهادی در مناطق محروم، همکاری های بیشتری داشته باشیم تا مستندهای جذاب تولید کنیم.

وی با اشاره به پژوهش های کاربردی دفتر تبلیغات که با نگاه آسیب شناسانه در حوزه دین در حال انجام است، گفت: می توانیم با در اختیار داشتن این پژوهش ها، سوژه های رسانه ای را انتخاب کنیم و از بانک اطلاعات کارشناسان تخصصی دفتر تبلیغات هم برای استفاده مؤثر در رسانه بهره بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هم افزایی شبکه قرآن و دفتر تبلیغات حوزه در تولید آثار دینی

لزوم هم افزایی شبکه قرآن و دفتر تبلیغات حوزه در تولید آثار دینی