مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:002021-01-17اقتصادي

تلاش برای بازگرداندن واحدهای فرآوری راکد آذربایجان شرقی به چرخه تولید


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از تلاش این سازمان برای بازگرداندن واحدهای تولیدی راکد خبر داد و افزود: کارخانه راکد فرآوری محصولات کشاورزی در بخش ایلخچی شهرستان اسکو با ظرفیت 300 هزار تن در اولویت احیا قرار دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از تلاش این سازمان برای بازگرداندن واحدهای تولیدی راکد خبر داد و افزود: کارخانه راکد فرآوری محصولات کشاورزی در بخش ایلخچی شهرستان اسکو با ظرفیت 300 هزار تن در اولویت احیا قرار دارد.

اکبر فتحی در حاشیه بازدید از یک کارخانه غیرفعال در بخش صنایع تبدیلی و غذایی واقع در شهرستان اسکو، با بیان این که راهکار ایجاد و تثبیت اشتغال در بخش کشاورزی، توسعه صنایع تبدیلی و غذایی است، گفت: هر محصول کشاورزی و باغی بعد از تولید نیاز به فروش، ذخیره سازی یا فرآوری دارد.

وی با بیان این که همه شرایط و امکانات زیربنایی و زیرساختی برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی استان مهیا است، افزود: صنایع تبدیلی باعث ایجاد ارزش افزوده، ایجاد اشتغال پایدار، افزایش درآمدهای ارزی، استفاده بیشتر از محصولات کشاورزی و جلوگیری از اتلاف محصولات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای بازگرداندن واحدهای فرآوری راکد آذربایجان شرقی به چرخه تولید

تلاش برای بازگرداندن واحدهای فرآوری راکد آذربایجان شرقی به چرخه تولید