مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 05:052021-01-17سياسي

نگاه دنیوی و مادی، الگوپذیری از حضرت زهرا (س) را کم رنگ کرده است


یک کارشناس مذهبی در چهارمحال و بختیاری گفت: وقتی نگاه، دنیایی شود، سنخیت با حضرت زهرا (س)، تقلید و تاسی از ایشان نیز از بین می رود و اگر مشاهده می کنیم که در جامعه افرادی کمتر برای نزدیک شدن به حضرت و الگوبرداری ایشان تلاش می کنند به دلیل دنیاگرایی آنان است.

- نگاه دنیوی و مادی، الگوپذیری از حضرت زهرا (س) را کم رنگ کرده است ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک کارشناس مذهبی در چهارمحال و بختیاری گفت: وقتی نگاه، دنیایی شود، سنخیت با حضرت زهرا (س)، تقلید و تاسی از ایشان نیز از بین می رود و اگر مشاهده می کنیم که در جامعه افرادی کمتر برای نزدیک شدن به حضرت و الگوبرداری ایشان تلاش می کنند به دلیل دنیاگرایی آنان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه دین اسلام از افراط و تفریط به دور است، اظهار کرد: این دین پیروان خود را به اعتدال فرا می خواند این در حالی است که ادیان دیگر نظیر مسیحیت پیروان خود را به رهبانیت و تارک دنیا شدن دعوت می کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه نقل شده است که تعداد دفعات ذکر دنیا و آخرت در قرآن یک تعداد مشخص است، افزود: این مسئله خود حامل این پیام است که آخرتی در پیش بوده و باید برای آن سرمایه گذاری و تلاش کرد، از طرفی باید دنیای خود را به نحو آبرومندانه و در حدی که اسراف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دنیوی و مادی، الگوپذیری از حضرت زهرا (س) را کم رنگ کرده است

نگاه دنیوی و مادی، الگوپذیری از حضرت زهرا (س) را کم رنگ کرده است