مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 19:352021-01-16حوادث

شناسایی 50کودک کار و بازداشت 9 نفر طی 2مرحله عملیات حمایتی دستگاه قضایی


شناسایی 50کودک کار و بازداشت 9 نفر طی 2مرحله عملیات حمایتی دستگاه قضایی - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، نیره عابدین زاده از شناسایی 50 کودک، بازداشت 9نفر و پلمپ 15 محل وانبارضایعات طی عملیات اجرایی مرحله دوم طرح سایبان  مهر خبر داد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح سایبان مهر با محوریت دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 مشهد افزود:این طرح با همکاری دستگاه های مختلف از جمله عوامل خدوم انتظامی و با هدف حمایت از کودکان کار درحال اجراست و متعاقب اقدامات انجام شده نتایج بازدارنده وپیگیری کننده خوبی نیز حاصل شده است.

وی گفت:درمرحله قبلی این طرح40 کودک کار شناسایی شدند ودرهمین راستا 7محل پلمپ و 5 نفر نیز بازداشت شدندو در مرحله بعد با بازدید ا ز مراکز مختلف 10 کودک شناسایی، 8 انبار پلمپ و 4 نفر نیز باز داشت شدند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود:با عنایت به آیین نامه ساماندهی کودکان کار و نیزقانون حمایت از اطفال و نوجوانان، مجموعه اقداماتی توسط دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ساماندهی و تعدادی از افراد به دلیل بهره کشی اقتصادی از کار کودکان بازداشت شده و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 50کودک کار و بازداشت 9 نفر طی 2مرحله عملیات حمایتی دستگاه قضایی

شناسایی 50کودک کار و بازداشت 9 نفر طی 2مرحله عملیات حمایتی دستگاه قضایی