مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 19:002021-01-16سياسي

کمک نمایندگان خوزستان به شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی


برخی از مسائل و مشکلات فعالان بخش خصوصی مرتبط با حوزه قوه مقننه است اما متاسفانه حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی کمرنگ است در حالی که حضور نمایندگان در جلسات این شورا می تواند گره .

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: برخی از مسائل و مشکلات فعالان بخش خصوصی مرتبط با حوزه قوه مقننه است اما متاسفانه حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی کمرنگ است در حالی که حضور نمایندگان در جلسات این شورا می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات بخش خصوصی باشد.

شهلا عموری در جلسه شورای برنامه ریزی خوزستان که امروز (27 دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، مجال و فرصتی برای تعامل بخش حاکمیت با بخش خصوصی است تا مشکلات و موانعی که بر سر راه فعالیت بخش خصوصی و فضای کسب و کار وجود دارد، به کمک این تعاملات حل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان از اواخر سال 92 کار خود را آغاز کرد که تا پایان سال 93 تنها دو جلسه توسط این شورا برگزار شده بود.

از ابتدای سال 94، نقش آفرینی این شورا در استان خوزستان پررنگتر شد و تا آذرماه امسال مجموعا 54 جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در خوزستان برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک نمایندگان خوزستان به شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی

کمک نمایندگان خوزستان به شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی