مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 18:552021-01-16حوادث

لزوم تجهیز تاسیسات برق به سیستم های به روز برای پیشگیری از سرقت


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: تجهیزات و تاسیسات برق استان باید به سیستم های به روز مجهز شوند که در این رابطه نصب سیستم های هشداردهنده برای پیشگیری از سرقت ها موثر بوده و ضرورت دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: تجهیزات و تاسیسات برق استان باید به سیستم های به روز مجهز شوند که در این رابطه نصب سیستم های هشداردهنده برای پیشگیری از سرقت ها موثر بوده و ضرورت دارد.

موسی خلیل الهی در نشست بررسی موضوع سرقت تاسیسات و تجهیزات برق با بیان اینکه باید اطلس جامعی از مناطق وقوع سرقت در حوزه های قضایی مختلف تدوین و ابلاغ شود، اظهار کرد: با تدوین اطلس کامل ضمن شناسایی و احصای علل و روش های سرقت تاسیسات و تجهیزات برق، راهکارهای مناسب برای پیشگیری ارائه شود.

وی با تاکید بر لزوم برقراری گشت های مشترک با همکاری تمام دستگاه ها و بهره مندی از ظرفیت گشت رضویون بسیج، ادامه داد: با توجه به اینکه سرقت تاسیسات برق یک موضوع تخصصی بوده و فرد بدون آشنایی با سیستم های برق نمی تواند اقدام به سرقت کند، باید راهکارهای لازم برای مقابله با این مساله تعیین شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد یا شرکت هایی که به منظور نگهداری تجهیزات و تاسیسات برق انتخاب می شوند، باید دارای صلاحیتگهای لازم باشند؛ در این خصوص باید سوابق پیمانکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تجهیز تاسیسات برق به سیستم های به روز برای پیشگیری از سرقت

لزوم تجهیز تاسیسات برق به سیستم های به روز برای پیشگیری از سرقت