مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 16:352021-01-16سياسي

عرفان در تمام احوال زندگی شخصی شهید فخری زاده جاری و ساری بود


فرزند شهید فخری زاده به بیان خاطراتی پیرامون این شهید پرداخت و گفت: عرفان در تمام احوال زندگی شخصی ایشان جاری و ساری بود و اعتقاد داشت وقتی که برای جمهوری اسلامی کار می کنید مانند این است که در مسیر سیر و سلوک الهی هستید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده و مرحوم علامه در این مراسم به بیان خاطراتی پیرامون شهید فخری زاده پرداخت و افزود: عرفان در تمام احوال زندگی شخصی این شهید جاری و ساری بود و زندگی ایشان بر اساس عشق به خدا و مخلوق خداوند بود و اعتقاد داشت وقتی که برای جمهوری اسلامی کار می کنید مانند این است که در مسیر سیر و سلوک الهی هستید.

حامد فخری زاده خاطر نشان کرد: پدرم پرورش یافته این آب و خاک بودند و در هیچ دانشگاه خارجی نه تحصیل کردند و نه تحقیق؛ بلکه تمام کار آموزشی ایشان در همین مرز و بوم بوده است.

  در ادامه مراسم سید محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس ضمن تقدیر و تشکر از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و تشکل های دانشگاه به جهت تدارک چنین مراسمی در پاسداشت حوزه علم و دین، گفت: در دوران معاصر شاهد فرهنگ حسینی هستیم و در دوران دفاع مقدس هم همین خون شهدا بود که از مکتب اهل بیت علیهم السلام پاسداری کرد و در ادامه مسیر نیز خط و راه شهیدان تداوم دارد و ان شاء الله دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرفان در تمام احوال زندگی شخصی شهید فخری زاده جاری و ساری بود

عرفان در تمام احوال زندگی شخصی شهید فخری زاده جاری و ساری بود