مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:102021-01-16اقتصادي

از افزایش مراکز عمده توزیع تخم مرغ در استان تا رفع کمبودها


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: به منظور افزایش دسترسی و رفع دغدغه مردم در حوزه توزیع تخم مرغ، با توجه به تصمیم کمیسیون نظارت استان، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: به منظور افزایش دسترسی و رفع دغدغه مردم در حوزه توزیع تخم مرغ، با توجه به تصمیم کمیسیون نظارت استان، مراکز توزیع عمده در مرکز استان به 5 واحد افزایش خواهد یافت.

عباس جرجانی، در حاشیه یازدهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان به خبرنگاران گفت: به دنبال تاکید استاندار محترم در خصوص برنامه ریزی جهت تامین و توزیع مرغ و تخم مرغ در ایام پیش رو با توجه به شیوع ویروس آنفلوآنزا جلسه کمیسیون تنظیم بازار با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جرجانی ادامه داد: همچنین برای سایر شهرستان ها نیز، در مرکز هر شهرستان یک واحد توزیع عمده تخم مرغ پیش بینی خواهد شد تا در شهرستان ها هم این فرآیند تسهیل شود.

وی از تشدید نظارت ها در راستای رصد و کنترل قیمت مرغ و تخم مرغ در سطح استان خبر داد و افزود: بازرسی و نظارت ها با همکاری بسیج اصناف و همراهی سایر دستگاه های نظارتی افزایش خواهد یافت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: در این جلسه برابر اعلام رییس سازمان جهاد کشاورزی، در شرایط فعلی هیچ گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش مراکز عمده توزیع تخم مرغ در استان تا رفع کمبودها

از افزایش مراکز عمده توزیع تخم مرغ در استان تا رفع کمبودها