مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:402021-01-16اقتصادي

سکه این هفته 9 میلیونی می شود؟


نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: طلا و سکه همچنان ارزان خواهد شد و با این روند احتمال ورود سکه به کانال 9میلیون تومان بالا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا در اولین روز هفته اظهار کرد: امروز هم قیمت طلا و سکه همپای ریزش نرخ ارز و اونس جهانی، کاهش یافته به طوریکه سکه حدود 400هزار و طلا 30هزار تومان نسبت به آخرین قیمت هفته پیش ارزان شده است.

او اضافه کر: این کاهش قیمت درحالی رخ داده که حجم داد و ستد ها به شدت کاهش یافته و افرادی که به عنوان سرمایه گذار به این بازار ورود کرده بودند، حالا با احتمال ریزش بیشتر قیمت ها فروشنده شده اند.

به گفته کشتی آرای، در نتیجه افت شدید تقاضا حباب سکه به 380هزار تومان کاهش یافته، درحالیکه طی هفته های گذشته به 700هزار تومان هم رسیده بود.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران با پیش بینی روند قیمت ها بیان کرد: با توجه به اینکه اونس جهانی در مسیر کاهشی قرار گرفته و درمورد بازار ارز هم پیش بینی ها حاکی از ادامه ریزش نرخ دلار است و از طرفی رییس جمهور هم از افت نرخ دلار تا 15هزار تومان در صورت آزادسازی منابع ارزی خبر داده، طلا و سکه همچنان ارزان خواهد شد و با این روند احتمال ورود سکه به کانال 9میلیون تومان بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکه این هفته 9 میلیونی می شود؟

سکه این هفته 9 میلیونی می شود؟