مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 13:452021-01-16سياسي

برگزاری هفته فرهنگی در زنجان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تأکید بر برگزاری کنگره 17 هزار بانوی شهید همزمان با سراسرکشور و برگزاری هفته فرهنگی استان زنجان از 11 تا 17 بهمن ماه گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی کاظمی در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر اظهار کرد: ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در زنجان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ایام شهادت اولین شهیده راه ولایت را گرامی می داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تأکید بر برگزاری کنگره 17 هزار بانوی شهید همزمان با سراسرکشور و برگزاری هفته فرهنگی استان زنجان از 11 تا 17 بهمن ماه تصریح کرد: این دو برنامه از مهمترین برنامه های کمیته ایثارگران به شمار می رود.

وی با تاکید بر تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی با توجه به شرایط کرونایی، اظهار کرد: ایثار تعطیل نیست و باید با تولید محتوای غنی برای انتشار در فضای مجازی و پخش از شبکه اشراق، از قبیل معرفی 29 شهید دوران انقلاب، رشادت و انقلابی گری مردم زنجان را در این دوران نشان دهیم.

کاظمی با اشاره به برگزاری کنگره 3 هزار و 535 شهید استان، گفت: برنامه های حوزه ایثار و شهادت در گرامیداشت دهه فجر را به برنامه های برگزاری کنگره 3 هزار و 535 شهید استان پیوست دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفته فرهنگی در زنجان

برگزاری هفته فرهنگی در زنجان