مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 13:402021-01-16اجتماعي

گرایش دانش آموزان به هنرستان ها با بروزرسانی تجهیزات


مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: افزایش رغبت دانش آموزان گلستانی با بروزرسانی اقلام هنرستان ها محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مصطفی آذر کیش بعدازظهر شنبه در نشستی با مدیران برون دستگاهی دارای هنرستان های وابسته اظهار کرد: استان گلستان از ظرفیت های بالای کشاورزی برخوردار بوده که این امر می تواند فرصتی ارزشمند برای ایجاد مراکز نوین آموزش کشاورزی برای دانش آموزان باشد.

وی افزود: بروزرسانی تجهیزات و ارتقا ادوات آموزشی هنرستان ها و مراکز فنی و حرفه ای راندمان آموزشی در بخش تربیت فارغ التحصیلان توانمند در این استان را افزایش می دهد.

آذرکیش بیان کرد: امروز از میان رشته های کاردانش 33 رشته به شاخه های کشاورزی اختصاص یافته است و همچنین 6 رشته از 41 رشته شاخه فنی و حرفه ای مربوط به کشاورزی است که این امر برخاسته از نگاه ویژه ای است که آموزش و پرورش به بخش کشاورزی دارد.

وی با بیان اینکه باید جایگاه هنرستان ها را در کشور برجسته کرد، گفت: گلستان نتوانسته در توازن بین رشته ای در برنامه ششم توسعه خوب عمل کند و هم اکنون تنها 40 درصد دانش آموزان در رشته های فنی و حرفه ای تحصیل می کند که تا رقم پیش بینی شده فاصله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایش دانش آموزان به هنرستان ها با بروزرسانی تجهیزات

گرایش دانش آموزان به هنرستان ها با بروزرسانی تجهیزات