مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 13:302021-01-16سياسي

امیدآفرینی رویکرد اصلی رسانه ملی در دهه فجر است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس بر آمادگی کامل رسانه های مکتوب، برخط و صدا و سیما برای پوشش مطلوب تر اخبار ایام الله دهه فجر در این استان تاکید و خاطرنشان کرد که امیدآفرینی رویکرد اصلی رسانه های مختلف خصوصا رسانه ملی در این ایام است.

- ایسنا/فارس مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس بر آمادگی کامل رسانه های مکتوب، برخط و صدا و سیما برای پوشش مطلوب تر اخبار ایام الله دهه فجر در این استان تاکید و خاطرنشان کرد که امیدآفرینی رویکرد اصلی رسانه های مختلف خصوصا رسانه ملی در این ایام است.

محمدتقی سهرابی شنبه 27 دی در نخستین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر فارس گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر جامعه سعی می شود برنامه ها به شیوه های جدید برگزار شود و رسانه های استان از جمله رسانه ملی، رسانه های مکتوب و برخط هم این آمادگی را دارند تا با پوشش مناسب این برنامه ها نقش خود را به خوبی ایفا کند.

سهرابی افزود: ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال در رسانه ی ملی از ابتدای بهمن ماه شروع می شود و بخش ها صدا، سیما، خبر و فضای مجازی برنامه های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده اند.

وی گفت: رویکرد اصلی در برنامه های امسال صدا و سیما امیدآفرینی و ارتقاء اعتماد است و مجموعه همکاران این مرکز تلاش خواهند کرد تا با تکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی رویکرد اصلی رسانه ملی در دهه فجر است

امیدآفرینی رویکرد اصلی رسانه ملی در دهه فجر است