مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 13:152021-01-16حوادث

تلاش امدادگران برای اطفای حریق در 8 شهرستان گیلان


امدادگران هلال احمر طی دو روز گذشته اقدام به اطفای آتش در شهرستان های آستارا، رودبار، رودسر، سیاهکل، املش و ماسال، - ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: امدادگران هلال احمر طی دو روز گذشته اقدام به اطفای آتش در شهرستان های آستارا، رودبار، رودسر، سیاهکل، املش و ماسال، لاهیجان و لنگرود کردند.

سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان در مهار آتش سوزی عرصه های جنگلی استان گیلان طی روزهای 25 و 26 دی ماه، اظهار کرد: امدادگران هلال احمر در کنار نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آتش نشانان و سپاه و بسیج، اقدام به اطفای آتش در شهرستان های آستارا، رودبار، رودسر، سیاهکل، املش و ماسال، لاهیجان و لنگرود کردند.

وی با اشاره به وقوع آتش سوزی در منطقه مرزی شهرستان آستارا در کشور جمهوری آذربایجان، افزود: یک تیم شش نفره با پشتیبانی یک تیم سه نفره هلال احمر در منطقه مرزی بهارستان حضور یافتند و عملیات اطفا را انجام دادند.

همچنین یک تیم هشت نفره هلال احمر جهت اطفای آتش سوزی در منطقه حیران(هتل پارلا) اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، با بیان اینکه در باغات زیتون و مراتع کوهستانی لوشان نیز آتش سوزی داشتیم، تصریح کرد: چهار دستگاه خودروی آتش نشانی از شهرداری منجیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش امدادگران برای اطفای حریق در 8 شهرستان گیلان

تلاش امدادگران برای اطفای حریق در 8 شهرستان گیلان