مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:552021-01-16اقتصادي

اثر بازگشت قیمت خودروها به سایتها


10 روزی است که مجدد قیمت خودرو به سایت های خرید و فروش بازگشته در همین رابطه یک کارشناس صنعت خودرو در مورد تاثیرات درج این قیمت ها در سایت ها و اثرات آن بر بازار به تشریح نکاتی پرداخت.

- 10 روزی است که مجدد قیمت خودرو به سایت های خرید و فروش بازگشته در همین رابطه یک کارشناس صنعت خودرو در مورد تاثیرات درج این قیمت ها در سایت ها و اثرات آن بر بازار به تشریح نکاتی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ) پس از هشت ماه ممنوعیت، مجدد قیمت خودرو به سایت های خرید و فروش اینترنتی این حوزه بازگشت.

ممنوعیت درج قیمت ها در سایت ها در حالی صورت گرفت که از اردیبهشت تا نیمه دی ماه امسال، قیمت خودرو نزدیک به 35 درصد افزایش پیدا کرد.

در رابطه با این موضوع و تاثیر آن بر بازار، حسن کریمی سنجری-کارشناس صنعت خودرو- در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بحث بازگشت قیمت به سایت های خودرویی، معمولا در شرایطی انجام می شود که قیمت ها رو به کاهش باشد.

در واقع زمانی که رقابت برای کاهش قیمت ایجاد شود، اصولا موضوع شفاف سازی بیشتر مطرح خواهد شد و درج قیمت ها به منظور شفافیت انجام می شود.

وی افزود: زمانیکه رقابت برای افزایش قیمت ها وجود دارد و به عبارتی تورم آتی بدبینانه و رو به بالا است، سیاست گذار خودرویی مانع شفاف سازی خواهد شد؛ چراکه با درج قیمت ها نوعی رقابت برای افزایش ایجاد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر بازگشت قیمت خودروها به سایتها

اثر بازگشت قیمت خودروها به سایتها