مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:252021-01-16دانش

افزایش استرس دانشجویان نسبت به دوران قبل از کرونا


رییس مرکز مشاوره دانشگاه شریف از افزایش استرس دانشجویان نسبت به قبل از کرونا خبر داد و گفت: این استرس به ویژه در دانشجویان ورودی جدید بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید یعقوبی صبح امروز شنبه در نشست خبری اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید -19 که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، گفت: اولین کنگره دانشگاه و کووید 19 توسط دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، دانشگاه تهران، دانشگاه شیراز و به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

وی افزود: 214 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که از این تعداد 133 مقاله در مرحله نخست پذیرفته و 81 مقاله رد شد.

هرمقاله بین 2 تا 5 نفر نویسنده داشت که در مجموع می توان گفت، بین 800 تا هزار محقق مقالات خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کردند و موضوعات مقالات علاوه بر دانشجویان، به دانش آموزان، کادر درمان و سایر اقشار جامعه می پردازد.

وی افزود: رویکرد کنگره، بحث و تبادل نظر درباره چالش ها و فرصت ها برای دانشگاه در بحث شیوع ویروس کروناست و سخنرانان از حوزه های مختلف در دو روز برنامه حضور دارند.

رییس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف گفت: معاونان دانشجویی، آموزشی و فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این کنگره دو روزه حضور خواهند داشت و مباحث به صورت مجازی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش استرس دانشجویان نسبت به دوران قبل از کرونا

افزایش استرس دانشجویان نسبت به دوران قبل از کرونا